sport dla leniwych
fot. pexels.com

Chcesz ćwiczyć, ale w sumie to ci się nie chce? Ile osób myśli podobnie o uprawianiu sportu! Jednakże istnieją sposoby na to, by nawet leniuszki zaczęły ćwiczyć i miały z tego niewymierne korzyści. Chcesz wiedzieć jakie? Przeczytaj ten artykuł!

Zobacz też: https://www.uroda.info.pl/cwiczenia-dla-leniwych/

Ćwiczenia dla opornych

Nie lubisz wysiłku i wzmożonej aktywności, a do tego źle się czujesz, jeśli masz podbiec na tramwaj czy autobus? Nie są to zbyt dobre symptomy, a także rokowania dla twojego zdrowia. Zatem nawet jeśli nie lubisz zbyt męczących ćwiczeń możesz skorzystać z naszych rad i wykonywać mniej angażujące ćwiczenia, które wyjdą ci na zdrowie!

Sport to zdrowie, a więc uprawianie go jest bardzo ważne dla naszego organizmu. Rozumiemy w pełni, jeśli nie masz na to siły, bo jesteś matką pracującą albo masz ciężki zawód, a po pracy padasz na kanapę. Sprawdź, co ci proponujemy!

Ćwiczenia na kanapie

Jeśli leżysz na kanapie, możesz położyć się na bok i podnosić jedną nogę po kilka razy, a następnie ją zmienić. Przy każdej przewie, gdzie będziesz wstawać do łazienki czy kuchni wykonaj po pięć skłonów lub przysiadów. A siadając na kanapie zrób kilka wymachów rękami, najpierw jedną, później drugą.

Jeśli pracujesz dużo przy komputerze ustawiaj sobie budzik co godzinę, a po jej upłynięciu wstań i wykonaj kilka skłonów oraz wymachów rękami. Możesz również zrobić krążenia ramion oraz głowy.

Joga

Jeśli nie chcesz ćwiczyć ciężko, a jesteś w stanie wygospodarować czas na treningi, to spróbuj jogi. To świetne ćwiczenia, które pozwolą ci się zrelaksować, a przy okazji wyrzeźbią twoją sylwetkę! Joga jest wspaniałym pomysłem również dla osób, które narzekają na bóle pleców lub karku. Pomoże ci się rozciągnąć, a także uelastyczni twoje ciało. Joga nie jest wymagająca z początku, a z czasem sam zobaczysz, że będziesz chcieć więcej!

Przeczytaj też: http://www.muscular.pl/sport-to-samo-zdrowie/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here